17:07:00

ULUBIEŃCY GRUDNIA | ZIAJA, ZOEVA, CATRICE, ARMANI |

Witam Was bardzo serdecznie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że miło i bezpiecznie spędziłyście Sylwestra i wybawiłyście się za cały rok. Nowy miesiąc zaczniemy, standardowo, od ulubieńców. W tym miesiącu tylko cztery produkty, jednak zapewniam Was, że każdy z nich jest wyjątkowy. 


Armani Code, woda perfumowana
Zapach, który towarzyszy mi co roku, zwłaszcza na zimę. Obie z moją mamą jesteśmy wielkimi fankami tego zapachu, to u niej tak naprawdę go podpatrzyłam. Zapach jest ciężki, korzenny a jednocześnie bardzo kobiecy - idealny na wieczór. Podstawą są słodkie zapachy, takie jak miód czy wanilia. Następnie daje się wyczuć m. in. pomarańczę oraz imbir, który dodaje zapachowi charakteru. Utrzymuje się od rana do wieczora, wystarczą jedynie 2-3 psiknięcia. Buteleczka jest o pojemności 30 ml, więc, w razie wyjazdu, jest idealna. iPerfumy/30ml/167,43 zł.

Zoeva, Caramel Melange
Jak tylko zobaczyłam tą paletkę, od razu się w niej zakochałam. Uwielbiam makijaże w ciepłych odcieniach, więc paleta kolorystyczna jest wręcz dla mnie stworzona. Ciepłe brązy i pomarańcze dominują w palecie, ponadto mamy dwa cienie, które idealnie nadaję się jako bazowe. W zależności od koloru skóry na powiekach. Nie jest to kolorystyka, która będzie odpowiadać każdej z Was, jednak jeżeli lubicie ciepłe makijaże i macie zielone/niebieskie oczy, gwarantuję Wam, że będziecie zadowolone. MintiShop/89,90 zł.

Ziaja, tonik zwężający pory na dzień/ na noc
Seria Manuka, którą (w zeszłym roku?) wprowadziła Ziaja, szybko skradła serce nie jednej z Was. Słyszałam od tego czasu dużo dobrych opinii o tym toniku do twarzy, jednak udało mi się go dorwać dopiero dwa miesiące temu na promocji w Rossmanie. Używam go codziennie rano, po prostu spryskując twarz i czekam, aż się wchłonie, po ok 1 minucie nakładam krem. Skóra po wchłonięciu toniku jest odświeżona, jednak nie zauważyłam, aby produkt zwężał pory. Najważniejsze, że dobrze oczyszcza. Rossman/200ml/7,99 zł.

Catrice, Camouflage Cream 010
Najlepszy w walce z niedoskonałościami. Przez ostatnie tygodnie moja skóra robiła mi wiele niespodzianek, więc Catrice był praktycznie codziennie w użyciu. Oprócz tuszowania ewentualnych wyprysków, używam go do czyszczenia linii ust oraz brwi, po makijażu. Jest bardzo kremowy oraz ciężki, więc nie nadaje się pod oczy. Aczkolwiek w niewielkiej ilości, w połączeniu z korektorem z Revlona, ładnie przykrywa zasinienia pod oczami. MintiShop/12,90 zł.



Jakie produkty zachwyciły Was w grudniu? Gdzie spędziłyście Sylwestra?

15 komentarzy:

  1. Z przedstawionych produktów znam tylko tonik. Działał poprawnie, ale u mnie też nie zwężał porów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą paletkę mam zamiar kupić, bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta paletka Zoeva <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i lubię tonik ziaji oraz kamuflaż catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletę Zoeva mam i uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik z Ziaja jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie w grudniu niczym szczególnym się nie zachwyciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie kamuflaż z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Sylwester z Polsatem :D Kamuflaż z Catrice to hit, szkoda, że dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam tą paletkę na święta od przyjaciółki i jestem zakochana po uszu !
    Kamuflaż z Catrice też bardzo lubię używam od lat :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten tonik z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta paletka to moje marzenie ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger