00:06:00

ZAMÓWIENIE Z MINTISHOP - KOLORÓWKA | CATRICE, BLEND IT, SEMILAC |

Jednym z moich noworocznych postanowień jest to, aby większe zakupy kosmetyczne robić tylko i wyłącznie przez internet. Stacjonarnie, kupując np podkład z L'Oreal'a, można przecież zbankrutować, prawda? Na początku stycznia, tak żeby rozpocząć nowy rok z uśmiechem, złożyłam zamówienie na MintiShop i z niecierpliwością czekałam na nadejście przesyłki. Dziś pokażę Wam, co takiego zamówiłam.


L'Oreal True Match Vanilla N2
Wiele dobrych opinii słyszałam o tym podkładzie i tylko czekałam, aż będę miała możliwość go wypróbować. Lekko ciemnieje, co w przypadku mojej jasnej cery jest sporym minusem, na szczęście zmienia kolor bardzo delikatnie, więc różnica nie jest bardzo widoczna. Nosi się bardzo komfortowo a nałożony gąbeczka wygląda bardzo naturalnie. MintiShop/31,90 zł.

Revlon Colorstay, podkład do cery tłustej 340 Early Tan
Nie mogło zabraknąć w zamówieniu uzupełnienia do kuferka. Jego cena na stronie Minti od razu mnie skusiła - 26,90 zł. Podkład ładnie wygląda na twarzy, kryje i jest długotrwały.  MintiShop/26,90 zł.

Catrice Camouflage, korektor w płynie 010
Uwierzycie, że to moje pierwsze opakowanie tego korektora? Mój obecny z Revlona jest na wyczerpaniu, więc postanowiłam w końcu wypróbować płynny kamuflaż z Catrice. Jestem w trakcie testów, jak tylko wyklaruje mi się o nim zdanie - dam Wam znać! MintiShop/15,90 zł.




Ardell, Accents rzęsy połówki 318 Black
Jeżeli miałabym wybrać pomiędzy kępkami a rzęsami na pasku, wybieram kępki. Miałam już kilka podejść do sztucznych rzęs i nie kończyły się one dobrze. Postanowiłam jednak znów spróbować i zamówiłam połówki rzęs z Ardell. Uczę się je dopiero zakładać, jednak to, co mogę powiedzieć na ten moment, to to, że wyglądają super naturalnie, jedynie delikatnie zagęszczają i wydłużają rzęsy. MintiShop/19 zł.


Blend it! Gąbeczki do podkładu i korektora
Gąbeczek do makijażu, tak jak pędzli, nigdy za wiele :) Moja obecna gąbeczka z KillyS powoli przechodzi na tamten świat, więc, w ramach zastępstwa, zdecydowałam się na blend it, która w zestawie jest z malutką gąbeczką do korektora. Obydwie są niesamowicie mięciutkie i dobrze absorbują wodę a podczas nakładania makijażu nie pozostawiają smug, podkład wygląda jak druga skóra. MintiShop/29,90 zł.


Semilac, Glossy Cranberry 066
Długo chodziła za mną jakaś czerwień bądź róż z Semilaca. Miałam kilka faworytów, niestety żaden z nich nie był dostępny. Zdecydowałam się na 066 Glossy Cranberry, której kolor jest ciężki dla mnie do zidentyfikowania, producent określa go jako "żurawinowa czerwień". Kolor, w zależności od światła przypomina czerwień, bądź bardzo głęboki róż. Mam go obecnie na paznokciach, pokazywałam Wam na InstagramieMintiShop/29 zł.

Semilac, czysty kosmetyczny aceton 50 ml
Do niedawna ściągałam hybrydy zielonym zmywaczem z Isany, jednak ciekawa byłam, czy czysty aceton zadziała tak samo, jak zmywacz na jego bazie. Ściąganie lakieru acetonem zajęło mi nie całe 10 minut, a zmywaczem czasami nawet pół godziny, po 15 minut na każdą dłoń. Mój manicure i tak trwa długo, ponieważ mam lampę UV 36, więc cenię sobie każdy trik, który skróci czas jego wykonania. Aceton w duecie z klipsami do ściągania hybryd znacznie usprawni ściąganie lakieru. MintiShop/5,50 zł.

Umiecie zakładać sztuczne rzęsy? Używacie pędzla czy gąbeczki do podkładu? Robicie sobie hybrydy? Jeżeli macie do polecenia jakąś ładną czerwień z Semilaca-dajcie znać!

23 komentarze:

  1. Z korektora powinnaś być zadowolona. :-) U mnie podkład True Match się nie sprawdza, choć kiedyś go uwielbiałam. Mam też ochotę na te gąbeczki, bo czytałam i słyszałam o nich wiele dobrego i ciekawa jestem jak wypadną w porównaniu z BB. :-) A co do hybryd ja uwielbiam Juicy Strawberry 067 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy kolor! Bardziej różowy, niż czerwony, mam rację? Ja BB nie miałam, najpierw testuję tańsze wersję gąbeczek i może w przyszłości kupię oryginał :)

      Usuń
  2. też niedawno zamówiłam sobie ten podkład z revlona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą gąbeczkę mam w planach zamówić :) Do podkładu używam pędzla jak i gąbeczki, zależy jakiego podkładu aktualnie używam :) Niektóre podkłady lepiej współpracują z gąbeczką a niektóre lepiej z pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nałożyłam True Match pędzlem i byłam mile zaskoczona, bo wygląda na twarzy tak samo ładnie, jak po aplikacji gąbką :)

      Usuń
  4. Rzęsy i lakier Semilac przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze opakowanie catrice? Ja właśnie zaczęłam czwarte! To pierwszy produkt który aż tak pokochałam. Nakładam go przed podkładem na wypryski/przebarwienia tak by lekko podsechł i w tedy nakładam podkład, efekt u mnie jest perfekcyjny, naprawdę! A co do zakupów, też już robię tylko online jeśli chodzi o kosmetyki, przebitka cenowa jest zbyt duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam nakładać go przed podkładem, muszę to sprawdzić :) No właśnie ze względu na tą przebitkę moja noga w Rossmanie po kolorówkę już nie postanie :P

      Usuń
  6. W takim razie też na tej stronie zamówię podkład :) bo mi się akurat kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki podkład? Porównaj sobie, w którym sklepie internetowym jest najtaniej, czasami różnica jest spora :)

      Usuń
  7. Nie znam tego sklepu, także dzięki za informację! :) ani sztucznych rzęs ani hybryd nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś kiedyś? Czy nie przemawiają do Ciebie? :)

      Usuń
  8. Uwielbiam podkład L'oreal True Match i Revlon również nie jest mi obcy. Do Catrice mam małe zastrzeżenie, bo wysusza mi skórę!!! Gąbeczki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrice bardzo lubię. Właśnie kończę kolejne opakowanie i szukam czegoś nowego, ale pewnie skończy się na tym, że znowu sięgnę po ten z Catrice ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. o danym pokładzie również słyszałam wiele dobrego ale skoro mówisz, że ciemnieje to teraz trochę się obawiam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pierwszy raz z tym spotkałam. Opinie są o nim bardzo dobre, nie słyszałam wcześniej, żeby ciemniał :(

      Usuń
  11. semilac ma na prawdę świetne czerwienie ! moja ulubiona to akurat red carpet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wygląda, jakby miała w sobie pomarańcz a mnie takie czerwienie się nie podobają :/

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger