12:21:00

Moje paznokcie, po półtora miesiąca olejowania

Nie raz i nie dwa próbowałam regularnie olejować paznokcie. Wychodziło na to, że po tygodniu już mi się nie chciało. Tym razem mocno sobie postanowiłam, że będę olejować je codziennie, i udało mi się! Miałam chyba 2-3 przerwy w olejowaniu, jednak nie więcej. Paznokcie zdecydowanie na tym skorzystały.

Szczególnie przeszkadzały mi skórki wokół nich. Chyba nie ma nic gorszego niż skórki zachodzące na paznokieć! Jednak nie tylko to spowodowało, że zaczęłam olejować. Zdecydowałam się na to, ponieważ moje paznokcie się rozdwajają. To pewnie dlatego, że kiedyś przeraźliwie je obgryzałam! Jestem teraz zadowolona z ich stanu, chociaż dalej jeszcze troszkę się rozdwajają.


Na dzień dzisiejszy wyglądają tak. Pomijając to, że są dłuższe ;) są dużo bardziej elastyczne i końcówki zostały wybielone. Skórek, jak możecie zauważyć, nie mam już prawie w ogóle! Nareszcie nie będę musiała ich odsuwać. 
Ostatnia sprawa o której chciałam napisać w związku z olejowaniem to czym to robiłam. Olej który wcierałam w paznokcie to oliwa z oliwek która najdzie się na 100% w kuchni każdej z Was.

Olejowałyście kiedyś paznokcie? A może tak jak ja, próbowałyście ale Wam nie wyszło? ;)

13 komentarzy:

  1. Ostatnio olejuję skórki, ale efektów na razie brak, Muszę jeszcze trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejuję raz na tydzień, na szczęście moje paznokcie więcej nie potrzebują bo nie dałabym rady ;) próbowałaś spiłować na kwadraty? Wg mnie fajnie by to u Ciebie wyglądało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, miałam kiedyś kwadraty ale miałam wrażenie, że miałam "skracaną" dłoń przez nie, poza tym łamały mi się po bokach :(

      Usuń
  3. fajnie tu u Ciebie :))
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. olejowanie jest bardzo dobre dla paznokci, robiłam to kiedyś, chociaż moje tak naprawde są mocne z natury, więc nie muszę o nie super dbać, żeby im poświecać dużo czasu. masz bardzo ładne paznokcie teraz :) ahh te białe koncówki, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje tez mam mocne z natury, przeszkadza mi jedynie to, że się rozdwajają :( dziękuję, ja też uwielbiam takie białe końcówki :D

      Usuń
  5. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wyglądają;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie Twoje paznokcie wyglądają bardzo dobrze :)
    Fajnie tutaj u Ciebie, będę wpadać częściej ;))
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam z tym problemu (:

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger