13:19:00

#3 Krem pod oczy z olejkiem arganowym z GlySkinCare

Każda z Nas dobrze wie, że lepiej zapobiegać, niż leczyć. Właśnie tak jest, między innymi, z kremami pod oczy: lepiej je nakładać wcześniej i zapobiegać zmarszczkom i przesuszeniom cienkiej skóry pod oczami, niż później płakać, że taką skórę się ma. Ja bardzo lubię kremy z Rival de Loop z Rossmanna, są dla mnie wystarczające. Jednak, co jakiś czas mam problem z przesuszoną skórą pod oczami i kremy z Rival de Loop kompletnie sobie z nią nie radzą. Wtedy sięgam po mocniejszy krem Argan Oil Eye Cream z GlySkinCare.


Krem ten, ma za zadanie głęboko nawilżać i odżywiać delikatną skórę wokół oczu. Ponadto poprawia jędrność oraz elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Producent obiecuje też redukcje cieni pod oczami. Oczywiście, na to nie ma co liczyć ;) 



Krem zamknięty jest w kartoniku, na którym mamy napisane obietnice producenta oraz skład kremu. Sama tubeczka mieści 15 ml bardzo gęstego bezzapachowego kosmetyku, który nie nadaje się pod makijaż, jest zdecydowanie zbyt gęsty. Póki jest go dużo, można go bez problemu wydobyć z tubeczki, gdy będzie się kończy, konieczne będzie rozcięcie jej, inaczej bardzo dużo produktu może się zmarnować. Napisy z tubki nie ścierają się. 


Moja skóra pod oczami wariuje co jakiś czas. Jest miejscami bardzo sucha i szczypie. Ma to związek, najprawdopodobniej, z moją alergią, ale nie jestem w stanie nawet stwierdzić, co dokładnie powoduje takie suche "placki". Ten krem, jak dotąd, świetnie sobie z taką skórą radził. Nie trwało to dzień, ale kilka dni regularnego natłuszczania i skóra wracała do swojego pierwotnego stanu. Nakładałam go wtedy w większej ilości, wchłaniał się po dłuższym czasie ale ulga była odczuwalna praktycznie od razu.


Gdy nie mam problemu z przesuszoną skórą, również go stosuję. Nie codziennie, ale co dwa dni i lubię nałożyć go sobie więcej, aby poczuć, że skóra jest nawilżona. Krem można kupić na stronie admed24.pl

*wpis powstał we współpracy ze stroną diagnosis.pl

Używacie kremów pod oczy? Macie swój ulubiony?

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio zaczęłam uzywać. Kupiłam kilka i po wypróbowaniu stwierdziłam że moim ulubionym jest kremik z serii revitanol :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger