20:13:00

BUDYŃ Z KASZY JAGLANEJ Z MANGO - WEGAŃSKI, ZDROWY I SZYBKI PRZEPIS

Pomyślałam, że fajną odskocznią od kosmetyków, będą przepisy na proste i szybkie posiłki/przekąski, tak od czasu do czasu. Odkąd przestałam jeść mięso, bardzo dużo gotuję i przez te trzy lata wypracowałam już sobie kilka ulubionych przepisów. Na początek mam dla Was coś lekkiego a jednocześnie bardzo sycącego. Mianowicie, jest to budyń z kaszy jaglanej oraz mango z rodzynkami, które spontanicznie dorzuciłam już do zimnego budyniu. Ostatnio staram się jeść więcej kaszy jaglanej, ponieważ jest ona bardzo sycąca i smakuje super zarówno na słodko, jak i na wytrawnie. Możecie być pewni, że przepis z kaszą jaglaną jeszcze się na blogu pojawi.


Taki budyń jest super zarówno na ciepło, jak i po wyjęciu z lodówki a składniki, z których jest wykonany, znajdziecie w każdym sklepie. Nie musicie oczywiście używać do tego przepisu mango. Dorzućcie np truskawki, maliny lub borówki, możecie stworzyć taki smak, na jaki akurat macie ochotę. Moja wersja jest wegańska, jednak z mlekiem krowim będzie równie pyszny.

Składniki

  • dowolna ilość kaszy jaglanej ( u mnie szklanka )
  • podwojona ilość mleka roślinnego w stosunku do kaszy ( czyli 1:2 )
  • szklanka ulubionych owoców
  • rodzynki hetmańskie
  • szczypta soli

Szklankę kaszy jaglanej wsypuję na sitko i dokładnie płuczę, następnie przerzucam do garnuszka, zalewam mlekiem, doprawiam solą i gotuję na małym ogniu. Kasza będzie gotowa w momencie, jak wchłonie całe mleko i będzie miękka. Gorącą kaszę przerzucam do kielicha blendera, dorzucam jedno mango, uprzednio pokrojone w kosteczki, i miksuję do uzyskania konsystencji budyniu. Gorący budyń przerzucam do miseczki/słoika i dekoruję rodzynkami. Smacznego!

Słodkość budyniu zależy bardzo od mleka, jakiego użyjecie. Ja użyłam orkiszowego z Rossmana, które samo w sobie jest dla mnie bardzo słodkie, dlatego później już budyniu nie słodziłam. Mam nadzieję, że wypróbujecie przepis i dacie mi znać, czy Wam smakowało!


Lubicie kaszą jaglaną?

3 komentarze:

  1. wyglada bardzo apetycznie!

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz jadłam kaszę jaglaną, ale mi nie smakowała :) Jestem ciekawa, czy w tym wydaniu byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger