18:59:00

Jesienne zachcianki z dreslilly.com | swetry, buty, akcesoria |

Parę dni temu, oficjalnie, nadeszła moja ulubiona pora roku - jesień. Za co ją uwielbiam? Przede wszystkim za swetry, które mogłabym nosić cały rok, czytanie książek pod kołdrą i za cudowną aurę. Nie przeszkadzają mi chłody, oczywiście lubię słońce, jednak nie ma nic piękniejszego niż jesienny poranek spowity mgłą. Aż się rozmarzyłam! Dziś chciałabym podzielić się z Wami listą życzeń z paroma brakującymi elementami w mojej garderobie. Pochodzą ze strony Dreslillly.com.

| sztyblety - 1,2 | duży szal
| torba typu shopper | swetry - 1,2 |
1. Buty - sztyblety

Co roku mam ten sam problem - nigdzie nie mogę znaleźć idealnych dla mnie sztybletów. Zależy mi, żeby miały, przede wszystkim, zaokrąglone czubki. Oczywiście, wszędzie są spiczaste przez co moja stopa wydaje się znacznie dłuższa, niż jest w rzeczywistości. Mam jeszcze dylemat, pomiędzy płaskim obcasem, a słupkiem. Jeżeli chodzi o te ze zdjęcia, to te na małym obcasie podobają mi się znacznie bardziej. Może Wy będziecie wiedzieć, gdzie stacjonarnie kupię podobne buty? 

2. Duży szal
Mój obecny jest bardzo ciemny i nie zawsze pasuje mi do wszystkiego, więc teraz rozglądam się za czymś, co rozjaśni moje bure stylizacje. Oczywiście w kratę, w przypadku szalików nie uznaję żadnych innych wzorów. Najlepiej, żebym mogła się nim owinąć jak kocem :)

3. Torba typu shopper
Jak tylko ją zobaczyłam - od razu się zakochałam ;) Ma piękny kolor, a ja od jakiegoś już czasu zastanawiam się nad innym kolorem torebki, niż czarny. Wszystkie moje rzeczy są raczej ciemne, a na wiosnę, chociażby, chciałabym mieć już coś jaśniejszego. Torba dostępna jest też w trzech innych kolorach: czarnym, białym oraz niebieskim. 

4. Swetry 
Wspominałam już, że jestem miłośniczką swetrów? Nie ma dla mnie znaczenia, czy będzie on golfem, rozpinany czy przez głowę z dekoltem - każdy bardzo chętnie przygarnę. Oczywiście, najbardziej podobają mi się długie, grube kardigany, niestety, bardzo ciężko znaleźć taki sweter, który będzie dobrej jakości. W sklepach piętrzą się głównie akrylowe, których nie cierpię. Sama mam kilka akrylowych modeli, jednak nie wyrzucę ich, szkoda mi pieniędzy, które już na nie wydałam. 

Macie już skompletowane ubrania na chłodniejsze dni? 
PS: Mają też duży wybór sukienek w kropki, które ja, osobiście, uwielbiam. Podobają się Wam?

5 komentarzy:

  1. Przygarnęłabym najchętniej wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wieeelki szal ze Stradivariusa, taki biało-łososiowy, jesienią obowiązkowy, właśnie do owijania się nim po uszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szal nr 2 i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarne sztyblety :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © Kamila Gastoł Makeup , Blogger